چاپ تی شرت اطلاعات عمومی,اخبار و متفرقه و ... - دلنوشته های یه عاشق!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته های یه عاشق!

رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت باد.

به گلها بگویید به اشک ژاله، رخ بشویند و بلبلان را به

نوحه خوانی بخوانید که پیامبر باران، امشب دیگر نمی

خندد.

رحلت پیامبر اکرم (ص) بر تمام مسلمین جهان تسلیت

باد.


[ یکشنبه 90/11/2 ] [ 3:55 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

کربلا

دوباره مرغ دلم هوای کربلا کرد........هوای کوی یار کرد.....دوباره سیل اشک جاری شد به یاد کرب و بلا........سرزمین نینوا........دوباره دلم پرکشید به سوی زینب که داغ 7 برادر دید..............دوباره به یاد لب تشنگان باغ بهشت افتادم..............به لاله گلگون نشکفته علی اصغر .........از دور جوانی رویت می شود...اری او خود پیغمبر ...........نه شبه پیمبر است علی اکبر .............. بوی

عشق می اید..بوی وفا ..............جوانمردی و غیرت..............اری بوی حضرت عباس به مشام می رسد عطرش همه جا را پر کرده..........خدایا چه چه غوغایی است در کربلا .............72 پروانه به دور شمعی می گردند.......اه حسین جان.............از تو چه می توان نوشت واژه پیش تو کم می اورد از گذشت از ایثار از عشق و لطف و محبت از جود و کرم...............از چه بنویسم مولا -
حسین جان تو مظهر عشق عالمی ........ا زخون تو که اسلام را تا ابد برافراشت..........چه می توان گفت ..........هرچه قدر از تو بنویسم کم است.......تو پسر زهرای اطهر هستی مادری که لحظه شهادت به بالینت امد...........چه قدر داغ فرزند دیدن سخت است - . -
 اری کربلا بهشت گم شده روی زمین است که داغ 72 یاس بهشتی را دید.........تا ابد نام حسین بر زبانمان.......................نه بلکه بر قلب هایمان حک شده است .......... -

[ پنج شنبه 90/9/17 ] [ 10:10 صبح ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

عاشورا

هنوز از دشت می خیزد صدای عاشقان، گویا که گاه وصل نزدیک است، آی ای زندگی بدرود.... و دستان ظریف بچه ها در خویش افسرده است جواب پرسش انسان چگونه باید آیا بود؟!! و این تصویر رویایی فقط یک چیز کم دارد زنی درد آشنا با بانگ زیبا بود، زیبا بود لالهای خوابیده، جایی نرگسی افتاده سویی یا به خاک آلوده چشمی یا به خون آغشته رویی...

بیرقی افتاده سمتی... گوشه ای جان داده مشکی اینطرف آواز آبی... آنطرف دست عمویی... چشم شو ! تیغ ست وخون میجوشد از رگهای صحرا... گوش کن! بر نیزهخواند از نای نیزاران گلویی...شامه گرگ ست ومستی های خون ای وای اگر باد... سوی هفتاد ودو آهو کج کند ره را به بویی... وانشد بغض گلوگیرحرم با گریه سنگی... بشکند بر شانه ساقی مگر بغض سبویی ! -  
.شیون ست و شعله سر بر میکشد از خیمه ها یا رود رود آب و دود آه و داغ آرزویی؟
.بند زنجیر چهل منزل اسیری گشته پایی... کاروان تا کاروان شام پریشانی ست مویی... بر فراز نیزه هفده رکعت خونین ادا شد... بی رکوعی بی سجودی بی اذانی بی وضویی...

[ دوشنبه 90/9/14 ] [ 4:51 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

بمان

کاش می فهمیدی ....قهر میکنم
تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی:
بمان...
نه اینکه شانه بالا بیندازی
و آرام بگویى:
هر طور راحتى

 539


[ پنج شنبه 90/9/3 ] [ 4:40 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

غدیر

نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد

همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد

عید غدیر خم مبارک باد

 

 

اس ام اس تبریک عید غدیر


[ دوشنبه 90/8/23 ] [ 4:46 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

...


[ شنبه 90/8/21 ] [ 7:26 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

عکس/تولد یک دوقلو در زمان عجیب

تولد یک دوقلو در ساعت 11 و 11 دقیقه صبح روز 11 از ماه 11(نوامبر) سال 2011 میلادی در شهر کلن آلمان

تولد یک دوقلو


[ شنبه 90/8/21 ] [ 7:14 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

خواستگاری از 243 دختر در اینترنت

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با حضور در شعبه 13 بازپرسی دادسرای ناحیه 3 تهران از یک خواستگار قلابی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.
شاکی به بازپرس حسنی گفت: دخترم در یک آژانس هواپیمایی کار می‌کند. چندی پیش یکی از مشتریان آنجا که خود را استاد دانشگاه و مدیرعامل یک شرکت بازرگانی معرفی می‌کرد، با ابراز علاقه به دخترم، از او خواستگاری کرد.وی اضافه کرد: مرد خواستگار ادعا می‌کرد در کودکی مادرش را از دست داده و پدرش نیز که یک تاجر است، در ایتالیا زندگی می‌کند. خودش نیز سال‌ها در انگلستان، آمریکا و ایتالیا زندگی کرده و چندی پیش به تهران آمده است.
او می‌گفت در یکی از دانشگاه‌ها تدریس می‌کند و همزمان در حال گذراندن دوره دکتری است.
خواستگار، استاد دانشگاه نبود
شاکی با اشاره به کلاهبرداری خواستگار قلابی گفت: وقتی مرد جوان اعتماد ما را جلب کرد، از پسرمشش میلیون تومان پول گرفت تا برایش قطعات رایانه بخرد، اما یک باره ارتباطش با خانواده ما قطع شد.با ظنین شدن به مرد خواستگار از دانشگاه‌هایی که می‌گفت مدرس آنجاست، سراغ او را گرفتیم، اما مسوولان آنجا گفتند چنین فردی را نمی‌شناسند. با تلفن همراه او نیز بارها تماس گرفتیم، اما خاموش بود و جستجوهایمان برای یافتن او بی‌نتیجه ماند.
در پی این شکایت، خواستگار کلاهبردار تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در مرحله بعدی تحقیقات معلوم شد، متهم فراری کارمند یک شرکت خصوصی بوده است.
بنابراین ماموران عازم محل کار متهم تحت تعقیب در تهران شدند و با تحقیق از همکاران او پی بردند، وی پس از تسویه حساب، محل کارش را ترک کرده است.
در تحقیقات بعدی معلوم شد، متهم فراری متاهل بوده و صاحب یک فرزند است.
بی‌خبری از کلاهبرداری‌های شوهر
به این ترتیب خانه متهم تحت تعقیب در یکی از محله‌های تهران شناسایی شد و ماموران با حضور در محل با تحقیق از همسر وی متوجه شدند، او از کلاهبرداری‌های شوهرش بی‌خبر بوده و چند هفته‌ای است از او خبر ندارد.
جستجوها در این رابطه ادامه داشت تا این که ماموران پی بردند، متهم فراری عضو فیس‌بوک است و بارها از دختران از طریق ارتباط‌های اینترنتی خواستگاری کرده است.
جعل عنوان برای فریب
ماموران در بررسی فیس‌بوک متهم متوجه شدند، او با 243 دختر جوان که اغلب دانشجو بوده‌اند، ارتباط اینترنتی پیدا کرده و با معرفی خود به عنوان استاد دانشگاه‌های معتبر اروپا، آسیا و ایران، چنین قلمداد کرده که مردی پولدار و صاحب یک مرکز تجاری در اروپاست.
او پس از خواستگاری از دختران به آنها قول داده پس از ازدواج، آنان را برای ادامه زندگی به ایتالیا و کشورهای اروپایی ببرد. این خواستگار قلابی با هر یک از دختران نیز قرار ملاقات گذاشته است.

با به دست آمدن این اطلاعات، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. تحقیقات برای شناسایی دختران فریب‌خورده و دستگیری متهم ادامه دارد.

[ شنبه 90/8/21 ] [ 6:31 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

لرزش تهران

از 10 کیلومتری محل حادثه به دلیل دود غلیظ به سختی می توان اطراف را دید...بالگردهای امدادرسانی در آسمان محل حادثه در رفت آمد هستند...سگ های زنده یاب نیز به محل اعزام شده اند.
عصر ایران - دو انفجار مهیب در یک پادگان نظامی در غرب پایتخت، علاوه بر ‌تهران، کرج و شهرهای اطراف را به لرزه درآورد.

هر چند خبرهای اولیه حاکی از انفجار جایگاه گاز سی ان جی بود اما خبرهای بعدی وقوع انفجارها در انبار مهمات پادگان نظامی در روستای بیدگنه در حوالی ملارد را تایید کردند.

نماینده شهریار در مجلس در باره حادثه انفجار امروز در حوالی تهران، از انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای «بیدکنه» از توابع شهرستان ملارد  خبر داد و گفت: هنوز برآورد دقیقی از تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست؛ کمیته بحران برای رسیدگی به علت‌های این حادثه تشکیل شده است.

حسین گروسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، لحظاتی پیش با تأیید خبر دو انفجار پی‌درپی در حوالی شهر قدس از توابع شهریار گفت: شدت دو انفجار به حدی بود که صدای مهیب و لرزش آن شیشه برخی ساختمان‌های در نزدیکی محل حادثه را شکسته و مردم را شهریار و شهر قدس را وحشت‌زده کرده است.


نماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی افزود: انفجار امروز در پادگان نظامی در روستای بیدگنه از توابع شهرستان ملارد در نزدیکی شهریار اتفاق افتاده است که در آن بخش چشمگیری از زاغه مهمات منفجر شده است.

وی تصریح کرد: هنوز برآورد دقیقی از جزئیات حادثه، تلفات جانی و خسارت‌های مالی این حادثه در دسترس نیست؛ کمیته بحران برای رسیدگی به علت‌های این حادثه تشکیل شده است

امروز (شنبه 21 آبان) در حدود ساعت یک بعد از ظهر دو انفجار به‌نسبت شدید در حوالی شهر قدس و ملارد از توابع شهریار بخش های زیادی از استان تهران را لرزاند.

به گفته شاهدان عینی از نزدیکی محل انفجار، شدت انفجار به حدی بود که شیشه‌های ساختمان دانشگاه شهر قدس فرو ریخته و دود غلیظ و سیاهی آسمان را فرا گرفته است.

شدت انفجار به حدی بوده است که حتی لرزش آن را شرقی‌ترین نقاط تهران هم احساس شده است.

 انفجار در یکی از زاغه‌های مهمات متعلق به سپاه رخ داده است

مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

به گزارش روابط عمومی کل سپاه، مقارن ظهر امروز انفجاری در یکی از زاغه های نگهداری مهمات متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوالی تهران رخ داد.

خبرگزاری فارس نیز گزارش داد که دراین انفجار چندنفر نیز به شهادت رسیده اند.

مهر نیز گزارش داد: ترافیک سنگین تردد به سمت پادگان بیدگنه را با مشکل مواجه کرده و امکان امدادرسانی به محل حادثه دیده را با مشکل مواجه کرده است به طوری که از سرچهار راه ملارد تا پادگان بیدگنه ترافیک سنگینی حاکم است و ماموران امدادرسانی آتش نشانی و هلال احمر و اورژانس با مشکل می توانند به محل حادثه خود را رسانده و به خدمات رسانی مشغول شوند.

از ورود خبرنگاران به داخل پادگان جلوگیری شده است و بالگردهای امدادرسانی در آسمان محل حادثه در رفت آمد هستند.

ماموران راهنمایی رانندگی، نیروی انتظامی، هلال احمر، سپاه و ... در حال خدمات رسانی به مصدومان و حادثه دیدگان هستند.

از 10 کیلومتری محل حادثه به دلیل دود غلیظ به سختی می توان اطراف را دید و آتش برافروخته شده از این انفجار هنوز خاموش نشده است.

همچنین سگ های زنده یاب به محل اعزام شده اند.

15 شهید تا کنون / ربطی به هسته ای ندارد

  مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با اعلام اینکه 15 نفر از کارکنان رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر جابجایی مهمات در یکی از پادگانهای سپاه در اطراف تهران به شهادت رسیده اند، گفت:این انفجار ربطی به آزمایش هسته ای که برخی از رسانه های بیگانه آنرا مطرح کرده اند، ندارد.

سردار رمضان شریف مسئول اداره روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این مطلب گفت:  بر اثر این حادثه عده‌ای نیز مجروح شده‌اند  که حال برخی از آنها بسیار وخیم است.
وی همچنین در خصوص شایعات مطرح شده از سوی برخی رسانه های خارجی مبنی بر جابجایی کلاهک های موشکی در این پادگان سپاه، گفت: اصلا این انفجار ربطی به آزمایش هسته ای که برخی از رسانه های بیگانه آنرا مطرح کرده اند، ندارد.
 
به گفته شریف در حال حاضر تیمی در حال بررسی حادثه است که اطلاعات آن متعاقبا به افکار عمومی اعلام خواهد شد.


انفجار امروز در پادگان امیرالمومنین (ع) ملارد بوده است

رییس کمیته امنیت داخلی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انفجار امروز در پادگان امیرالمومنین (ع) شهرستان ملارد رخ داده است.

"پرویز سروری" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی انفجار مهمات را عامل صدای مهیب شنیده شده عنوان کرد.
وی همچنین از میزان خسارات احتمالی اظهار بی اطلاعی کرد.

اسماعیل کوثری نایب رییس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز انفجار در پادگان نظامی امیرالمومنین (ع) در شهرستان ملارد را تایید کرد.

وی اظهار داشت: این انفجار در ساعت 12.50 امروز رخ داد.
انفجاری امروز در پادگان در روستای بیدگنه در حوالی شهرستان ملارد استان البرز رخ داد.

 

[ شنبه 90/8/21 ] [ 6:20 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]

...

یک (روز) خانواده ی لاک پشتها تصمیم گرفتند که به پیکنیک بروند. از آنجا
که لاک پشت ها به صورت طبیعی در همه ی موارد یواش عمل می کنند، هفت سال
طول کشید تا برای سفرشون آماده بشن!
 در نهایت خانواده ی لاک پشت خانه را برای پیدا کردن یک جای مناسب ترک
کردند. در سال دوم سفرشان (بالاخره) پیداش کردند. برای مدتی حدود شش ماه
محوطه رو تمیز کردند، و سبد پیکنیک رو باز کردند، و مقدمات رو آماده
کردند. بعد فهمیدند که نمک نیاوردند!
پیک نیک بدون نمک یک فاجعه خواهد بود، و همه آنها با این مورد موافق
بودند. بعد از یک بحث طولانی، جوانترین لاک پشت برای آوردن نمک از خانه
انتخاب شد.
لاک پشت کوچولو ناله کرد، جیغ کشید و توی لاکش کلی بالا و پایین پرید، گر
چه او سریعترین لاک پشت بین لاک پشت های کند بود!
 او قبول کرد که به یک شرط بره؛ اینکه هیچ کس تا وقتی اون برنگشته چیزی
نخوره. خانواده قبول کردن و لاک پشت کوچولو به راه افتاد.
سه سال گذشت... و لاک پشت کوچولو برنگشت. پنج سال ... شش سال ... سپس در
سال هفتم غیبت او، پیرترین لاک پشت دیگه نمی تونست به گرسنگی ادامه بده .
او اعلام کرد که قصد داره غذا بخوره و شروع به باز کردن یک ساندویچ کرد.
در این هنگام لاک پشت کوچولو ناگهان فریاد کنان از پشت یک درخت بیرون
پرید،« دیدین؟؟؟؟؟ می دونستم که منتظر نمی مونید. منم حالا نمی رم نمک
بیارم»!!!!!!!!!!!! !!!!!


[ سه شنبه 90/8/10 ] [ 8:8 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]
   1   2      >