چاپ تی شرت تاثیرات عدد بر انسان - دلنوشته های یه عاشق!
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلنوشته های یه عاشق!

تاثیرات عدد بر انسان

 

تأثیرات مثبت عدد 1: اعتماد به نفس، اصالت، فردیت، رهبری، استقلال، اشتیاق، حالت مردی، ایده های خلاقانه، توان و موقعیت، سرعت در تصمیم گیری و احتیاط

تأثیرات منفی عدد 1: یکدنده، پرخاشگر، تکبر، اعتماد بیش از حد و یا میل به گوش دادن به دیگران به صورت افراطی. چنین شخصی نمی تواند زیر نظر دیگران با انجام کار بسیار کم کار کند و این مساله به شخصیت و نفس مغرور وی مرتبط است.

تأثیرات مثبت عدد 2: سیاست، عشق، غریزه های مادرزادی، حالت آرامش بخش، همکاری و معاونت، رابطه، صمیمی بودن، شفابخش، متواضع و با حیا، هارمونی، وحدت، درک هنر و زیبایی و قدردانی از آن و تأثیر دلخواه و مناسب نیروهای مرموز و معنوی. معروف و محبوب در زمینه های اجتماعی و خیالی.

تأثیرات منفی عدد 2: حساسیت بیش از حد، آسیب دیدن به آسانی، نفس ظریف، کمرویی، بزدلی و وابسته بودن به تشویق به منظور پیشرفت در کار، بدون اینکه آنها بتوانند منفی باشند.

تأثیرات مثبت عدد 3: استعدادهای خلاق، تخیل، شانس خوب، بشاش بودن، شادی، باهوش بودن، اعتماد، جاه طلبی که موفقیت و پول را جذب می کند. الهام، خلاقیت در زمینه ذهنی، معنوی و فلسفی در زندگی، عشق عمیق و محبوب بودن، وفاداری، فداکاری به خاطر عشق و لباس پوشیدن و غذا خوردن خوب.

تأثیرات منفی عدد 3: خلق و خوی بد، افت و نا امیدی، گفتگو کردن شل و ول، طبیعت به دور از بخشش و انتقاد از دیگران.

تأثیرات مثبت عدد 4: سیستماتیک، مصمم، کارآمد، آرام، آرام و متین و پایدار، اهل علم، مسئول، صادق، مؤمن، انجام جدی وظیفه، ذهن کاری، فعال، عاری از نفس پرستی، طرفدار اصول و مفاهیم، یاری رسان و فداکار در قبال خانواده.

تأثیرات منفی عدد 4: کمبود تخیل، لجاجت، عدم تمایل به همکاری با دیگران، طبیعت بحث و جدل، بیش از حد جدی بودن، تماما در حال کار کردن و بدون استراحت.

تأثیرات مثبت عدد 5: باهوش بودن، پویایی، متمایل به عمل، عشق به تغییر و آزادی، تفنن و تفریح، سرگرمی، تیزهوشی، قابلیت اداره کردن، انرژی خستگی ناپذیر، ذهن بیزینس و تجاری، مذهبی بودن و دارای توانهای رمزی.

تأثیرات منفی عدد 5: کمبود تمرکز، نا آرامی، عصبی بودن، عدم قناعت و خرسندی، شهوانی بودن، طفره رفتن، بی ایمانی، عشق به لذت و هوسرانی، شراب، عدم اعتماد به زن و دیگران.

تأثیرات مثبت عدد 6: دلسوزی، عشق، خدمت به بشریت، وفاداری، نوع پرستی، ثابت قدم بودن، هارمونی، عشق به خانه، بخشندگی، کار کردن برای نشاط و خوش بودن دیگران، همکاری، احساس مسئولیت، فداکاری در برابر خدا، فیزیک بدنی قوی، هوش و زیرکی، هلاقیت، حس بیزینس، عشق به طبیعت، صداقت در زمینه های مالی و معنوی.

تأثیرات منفی عدد 6: هوشیاری بیش از حد نسبت به وظیفه و فداکاری، به زحمت انداختن دیگران، وابستگیهای و و قیدهای خانوادگی، فداکاری بی مورد، مشکلاتی در مورد تحریک شدن و رک و راست بودن، اشتیاق به شناخت و ازدواج کردن تا اینکه منجر به تجرد شود.

تأثیرات مثبت عدد 7: ذهن تحلیلی، علاقه به تحقیق کردن، تحقیقات، کشف و مشاهده، هوش و زیرکی، دانش معنوی، دلاوری ذهنی عالی، شناخت و دانش، کار ماهرانه، تخصصی بودن، علاقه های مسائل شهوانی و حسی، دلربا بودن، صمیمی و خوددار.

تأثیرات منفی عدد 7: خودداری بیش از حد، عدم اعتماد کافی به دیگران، کناره گیری، گیجی، افسردگی، غرور، اخلاق بد، تحریک پذیری، اهل بحث و جدل بودن و فرومایگی.

تأثیرات مثبت عدد 8: توانایی اجرایی، قدرت و اعتبار، کارگردانی، سرپرستی و نظارت، کارآمدی، سازماندهی، قضاوت و عدالت، مادی گرایی، مدیریت، شایستگی اداره کردن، پروژه های مربوط به استعداد نمایش، موفق بودن در سازماندهی صنایع بزرگ، سیاست، مهندسی و یا مهندسی عمران، استعداد به مال و دارایی، چاپ و نشر و سفر کردن، ورزش، موزه ها و غیره. باهوش و زیرک، خدمت، موفقیت در صحبت کردن در عموم و در مورد دانسته های علمی.

تأثیرات منفی عدد 8: کار بیش از حد و زمان کم برای موضوعات شخصی، جاه طلبی بیش از حد، مادی گرایی بیش از حد، تنش و استرس، کبود بشردوستی و نوعدوستی نسبت به دیگران، بی صبری نسبت به دیگران و غم سرنوشت و بلا.

تأثیرات مثبت عدد 9: عدم خود بینی، بخشش و چشم پوشی، جوانمردی، بشر دوستی، بردباری، بخشش، ذهن وسیع، طبیعت دستگیری و کمک به دیگران، روح بشر دوستی، مذهبی بودن، استعدادهای نمایشی و مهیج، ضد ارتدوکس بودن، معنویت، گرایش به زندگی الهی، مهارت، درستکاری، وفاداری، رومانتیک و خیالی بودن، کار کردن با دیگران و سلامتی خوب.

تأثیرات منفی عدد 9: دمدمی مزاج بودن، عجول، عدم وفاداری در موضوعات مرتبط با عشق و بی دقتی در موضوعات مالی، خودبین، عدم بردباری، فریب کاری، متمایل به زندگی برتر، توجه خوردن، نوشیدن و شادکام بودن


[ یکشنبه 90/10/18 ] [ 6:25 عصر ] [ عاشق تنها ] [ نظر ]